FAQ - najčastejšie otázky

Nákup a doručenie

Kedy mi bude doručená moja objednávka ?

Doručenie objednávok je obvykle do 2-3 pracovných dní od zadania objednávky. Keďže objednávky sú často viacpoložkové, prípadne potrebujú špeciálnu prepravu (nadrozmerné a paletové prepravy) môže trvať dodanie o niečo dlhšie. O stave objednávky vás informujeme cez vaše konto ak máte registráciu, ale aj cez SMS a email, ktorý zadáte v objednávke

Ktorý kuriér objednávku prinesie?

Na doručenie máme k dispozícii viac prepravných služieb ako GLS, PACKETA, preto vyberáme hlavne podľa rýchlosti doručenia a kvality služieb. Niektoré nadrozmerné alebo paletové zásielky (hadice, nádrže, tlakové nádoby) posielame špeciálnym kuriérom, ktorý má kapacity a technické zabezpečenie prepravu realizovať (TOPTRANS, SDS, GEIS a iné..) Kuriér vás bude pred doručením kontaktovať.

Koľko stojí doručenie ?

Štandardná doprava stojí 3,95 € a platí pri objednávkach do 300 € s DPH. Táto doprava sa vzťahuje na väčšinu zásielok. Pro sume objednávky nad 300 € s DPH je doprava zdarma.*

*ak je zásielka nadrozmerná a vyžaduje si osobitú prepravu účtujeme príplatok podľa obchodných podmienok. Všetky ceny nájdete v cenníku dopravy TU:

Ako budem platiť?

Platba za objednávku je možná zdarma online cez platobnú bránu alebo prevodom (možnosť platby aj cez QR kód) alebo platba kuriérovi pri prevzatí zásielky a to platobnou kartou alebo hotovosťou (poplatok je 1,50 €)

Môžem si tovar prevziať aj osobne?

áno môžete po našej výzve cez SMS a email na predajni KD GARDEN v Nitre. Adresu, otváracie hodiny a mapu nájdete TU:

Registrácia a vernostný program a zľavy:

Musím sa pri objednávaní registrovať ?

Nemusíte, objednať je možné aj bez registrácie, ale registrácia má množstvo výhod.

  • výhodné akcie pre registrovaných zákazníkov
  • na vybraný tovar nakupujete za špeciálne ceny
  • môžete sledovať aktuálny stav svojej objednávky
  • vytvárate si vlastné nákupné zoznamy
  • máte prehľad o svojej histórii objednávok
  • vernostný program pre výhodnejšie nákupy

Čo je vernostný program ?

Je to zľavový program pre registrovaných zákazníkov. Ním môžete uhradiť časť alebo celú sumu za tovar bodmi z vernostného programu z predchádzajúcich nákupov. Vernostný program je platný len pre online objednávky pre e-shop www.kdgarden.sk

Reklamácia, vrátenie a výmena tovaru

Ako reklamovať tovar ?

  • ak chcete reklamovať tovar v záručnej lehote, pošlite email na reklamacie@kdgarden.sk a my vám odpovieme, aký postup zvoliť, aby reklamácia bola vybavená čo najskôr
  • ak reklamujete nesprávne dodaný tovar z objednávky využite online formulár alebo nám prípadne nám napíšte na email info@kdgarden.sk s popisom chybne dodanej zásielky (číslo objednávky, číslo faktúry, nesprávne dodaná položka)

Ako a kedy môžem tovar vrátiť ?

Tovar je možné vrátiť v zákonnej lehote do 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Pre vrátenie tovaru využite online formulár  Tovar je potrebné zaslať alebo priniesť na adresu predajne KD GARDEN.

V osobitých prípadoch vieme vyjsť zákazníkovi v ústrety a tovar môže vrátiť aj v neskoršej lehote ako 14 dní, ale len po vzájomnej dohode.

Môžem tovar vymeniť za iný ?

Toto bohužiaľ nie je možné. Pokiaľ vám tovar nevyhovuje je potrebné ho poslať alebo priniesť na adresu prostredníctvom dopravcu na našu adresu a to do 14 dní od prevzatia. Požadovaný tovar je potrebné si objednať ako novú objednávku.


Predajňa

Adresa predajne:

KD GARDEN
Novozámocká 16/97,
949 05 Nitra - Krškany

Otváracie hodiny predajne:

Pondelok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Utorok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Streda 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Štvrtok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Piatok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Sobota 8:00 - 12:00
Nedeľa
a štátne sviatky
zatvorené