Kedy mi bude doručená moja objednávka ?
Doručenie objednávok je obvykle do 2-3 pracovných dní od zadania objednávky. Keďže objednávky sú často viacpoložkové, prípadne potrebujú špeciálnu prepravu (nadrozmerné a paletové prepravy) môže trvať dodanie o niečo dlhšie. O stave objednávky vás informujeme cez vaše konto ak máte registráciu, ale aj cez SMS a email, ktorý zadáte v objednávke
Ktorý kuriér objednávku prinesie?
Na doručenie máme k dispozícii viac prepravných služieb ako GLS, PACKETA, preto vyberáme hlavne podľa rýchlosti doručenia a kvality služieb. Niektoré nadrozmerné alebo paletové zásielky (hadice, nádrže, tlakové nádoby) posielame špeciálnym kuriérom, ktorý má kapacity a technické zabezpečenie prepravu realizovať (TOPTRANS, SDS, GEIS a iné..) Kuriér vás bude pred doručením kontaktovať.
Koľko stojí doručenie ?
Štandardná doprava stojí 3,95 € a platí pri objednávkach do 300 € s DPH. Táto doprava sa vzťahuje na väčšinu zásielok. Pro sume objednávky nad 300 € s DPH je doprava zdarma.*
*ak je zásielka nadrozmerná a vyžaduje si osobitú prepravu účtujeme príplatok podľa obchodných podmienok. Všetky ceny nájdete v cenníku dopravy TU:
Ako budem platiť?
Platba za objednávku je možná zdarma online cez platobnú bránu alebo prevodom (možnosť platby aj cez QR kód) alebo platba kuriérovi pri prevzatí zásielky a to platobnou kartou alebo hotovosťou (poplatok je 1,50 €)
Môžem si tovar prevziať aj osobne?
áno môžete po našej výzve cez SMS a email na predajni KD GARDEN v Nitre. Adresu, otváracie hodiny a mapu nájdete TU:
Musím sa pri objednávaní registrovať ?
Nemusíte, objednať je možné aj bez registrácie, ale registrácia má množstvo výhod.
Čo je vernostný program ?
Je to zľavový program pre registrovaných zákazníkov. Ním môžete uhradiť časť alebo celú sumu za tovar bodmi z vernostného programu z predchádzajúcich nákupov. Vernostný program je platný len pre online objednávky pre e-shop www.kdgarden.sk
Ako reklamovať tovar ?
Ako a kedy môžem tovar vrátiť ?
Tovar je možné vrátiť v zákonnej lehote do 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Pre vrátenie tovaru využite online formulár Tovar je potrebné zaslať alebo priniesť na adresu predajne KD GARDEN.
V osobitých prípadoch vieme vyjsť zákazníkovi v ústrety a tovar môže vrátiť aj v neskoršej lehote ako 14 dní, ale len po vzájomnej dohode.
Môžem tovar vymeniť za iný ?
Toto bohužiaľ nie je možné. Pokiaľ vám tovar nevyhovuje je potrebné ho poslať alebo priniesť na adresu prostredníctvom dopravcu na našu adresu a to do 14 dní od prevzatia. Požadovaný tovar je potrebné si objednať ako novú objednávku.
Adresa predajne:
KD GARDEN
Novozámocká 16/97,
949 05 Nitra - Krškany
Otváracie hodiny predajne:
Pondelok | 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30 |
Utorok | 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30 |
Streda | 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30 |
Štvrtok | 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30 |
Piatok | 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30 |
Sobota | 8:00 - 12:00 |
Nedeľa a štátne sviatky |
zatvorené |