Čo je bezpečná doprava?

Je to poistenie zásielky a v prípade poškodenia zásielky pri preprave vyriešime všetko za Vás a nebudete platiť nič naviac a ani nikam chodiť


Do kedy musím zásielku skontrolovať?

  • kontrolu zásielky je nutné vykonať ihneď po prevzatí najneskôr však do 24 hodín od doručenia zásielky, čo je dôležité pre nás na uplatnenie reklamácie zásielky u prepravnej spoločnosti, kde je zásielka poistená


Čo musím urobiť, keď zistím, že zásielka je poškodená až po prevzatí od dopravcu?

  • pokiaľ zistíte poškodenie zásielky ihneď po prevzatí zásielky, kontaktujte nás emailom na reklamacie@kdgarden.sk pošlite nám na email a údaje o zásielke (číslo zásielky, číslo objednávky a faktúry)
  • rozsah poškodenia zdokumentujte vyhotovením fotografie a pošlite nám v prílohe mailu a podľa toho navrhneme najvhodnejšie riešenie podľa povahy a rozsahu škody a po obojstrannej dohode bez vašich finančných nákladov

Aké sú možné riešenia?

  • výmena tovaru za nový tovar (kuriér vám doručiť nový tovar a prevezme od vás poškodený tovar)
  • zaslanie nového tovaru bez výmeny
  • zaslanie nového dielu, časti výrobku
  • zaistenie opravy tovaru v servise
  • zľava na poškodený tovar pokiaľ je možné tovar používať bez vplyvu na plnú funkčnosť a bezpečnosť pri plnej záruke

Predajňa

Adresa predajne:

KD GARDEN
Novozámocká 16/97,
949 05 Nitra - Krškany

Otváracie hodiny predajne:

Pondelok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Utorok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Streda 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Štvrtok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Piatok 8:00 - 12:00 - 12:30 - 16:30
Sobota zatvorené
Nedeľa
a štátne sviatky
zatvorené